14 maj

Hallelujah vilken rolig kväll igår! En del var så jäkla grymma på att dansa, det var ju 3 olika dansstilar och det var en och samma kille som vann alla tre, haha! Var där till typ tolv tror jag att det var, sen mötte jag upp mamma och sen tog vi en taxi hem. Gick och la mig direkt när jag kom hem för jag var så himla trött.

Vaknade vid kvart i tio idag och då var jag väldigt utvilad! Vid halv ett ska jag möta upp John utanför Friskis, känns skönt att bara kunna säga "nu drar jag till gymmet", haha det känns så bra istället för att bara sitta hemma och inte göra någonting! Blir borta ett par timmar iallafall! Bilder från igår kommer upp lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0