16 maj

Har inte haft tid att blogga idag, men nu har jag det! =) Idag var det skola, men min älskling var inte där för han hade varit på sjukhuset pga sitt öga och sen hade han inte mått bra så han kom inte till skolan, så när jag slutade åkte jag hem och åt och sen bestämde jag mig för att åka till älsklingen med lite godis för att göra honom glad och för att träffa honom! :D

Efter det, klockan 18.00 skulle jag till Friskis för att få en instruktion på alla maskiner å de så man inte gör illa sig, det tog typ 30-40 minuter och sen gymmade jag till själv. Träffade Emma, Hanna, Hannas syrra Erica och Alex där, det var kul! =)

Kollar på CSI NY nu, rätt bra! Imorgon ska klassen ha profildag och då ska vi till något musem? Tror jag det var, ska leta upp lappen och kolla lite, så skriver jag mera sen!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0