24 maj

Bonjouuuuur! Allt braaa?! Med mig är det grymt. Fick tillbaka nationella engelska uppsatsen och det gick skitbra! Sen skulle vi ha två redovisningar också och det gick också bra, lite bättre än väntat faktiskt! Skönt att ha det avklarat. Åkte hem efter sista lektionen och så satte jag mig och kollade lite tv, sen tänkte jag gå ut och springa, men jag kände bara att jag verkligen inte orkade, så jag sket i det! Får göra det imorgon istället. ;)

När mamma kom hem åkte vi direkt till centrum för att handla lite till middagen, sen skulle vi hämta ut ett paket men hon hade glömt sitt ID så det blev inget! Sen gick vi in på JC för att jag skulle prova jeans, ett par satt perfekt, men då märkte mamma att hon hade glömt sitt kort hemma också, haha så det blev inget, men vi har lagt undan dom iallafall tills imorgon! Sen åkte vi hem! Snart blir det middag, så jag tänkte gå ner och hjälpa lilla mamma! Puss

Kokade lite spaghetti efter jag hade kommit hem från plugget


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0