25 maj

Världens softaste dag! Hade franska imorse, jobbade på rätt hårt där, sen hade vi engelska, hade inget att göra så min lärare gav mig och Linnea två papper att jobba med. Blev klar med det efter typ 15 minuter, sen satt vi och prata om goda minnen från Polen! ;) Sen hade vi NO, gjorde inget där heller eftersom att jag gjorde min redovisning igår, så jag behövde inte använda tiden till något annat, så jag gick till caféterian och väntade på Marre m.fl och så gick vi och åt!

På eftermiddagen skulle vi ha svenska, men våran lärare skulle till läkaren (?) så vi hade mentorstid i början och sen fick man göra lite vad man ville så jag valde att dra hem! Så att sluta vid ett satt inte helt fel! ;)
Om en timme ska jag iväg igen, jag ska till centrum för att möta upp John, Henke, Axel & Karin. John ska prova lite kavajer till balen och sen efter det ska vi ta bussen till Heron för att gå på bio och se Baksmällan 2! Den har tydligen premiär idag så det ska bli kul! Den börjar vid sex, så jag är väl hemma runt nio!
Ciao


Dagens outfit! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0