5 maj

Heeeey! Åt helvete med matten alltså, shit det var rätt svårt, iallafall B2! Sen är jag ju inte den smartaste i matte heller, hehe. Fick iallafall sluta efter det för att våran NO-lärare var sjuk. Nu är jag hemma och ska skriva klart min idrottssak som ska vara inne imorrn, men jag har bara en fråga kvar så det är chill!

Lite senare har jag träning, den börjar 18 och slutar 20.30. Tror jag tar moppen dit men vi får väl se! =) Har inte åkt moppe på några dagar nu för vädret har ju inte varit på topp. På lördag ska jag göra en rolig/tråkig sak, haha. Kommer iallafall inte uppdatera på hela dagen då, och inte imorrn heller för då ska jag ... ? Skriver om det lite senare!

Kommentarer
Postat av: Agnes '

Haha, visst var b2 svår?!

Snygg blogg! ;)

2011-05-05 @ 17:40:15
URL: http://byagnescohn.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0