hockeykväll

Hey. Kom hem från älsklingen för ett tag sedan! Först var vi lite inne och sen gick vi ut och solade i typ en timme, så skönt och mysigt att bara ligga där och prata! =) Sen gick vi in, sjöng & spelade lite gitarr & lite så! :) Sen åkte jag hem, nu sitter jag och mamma och kollar på hockey mellan Sverige & Tyskland, just nu står det 1-1 men lite kul var det att vi redan gjorde mål efter 27 sek i första perioden! ;)

Skaffade gymkort, eller klippkort till att börja med så jag får prova på lite! Då kan jag gå 10 ggr, så jag kaaanske drar dit imorgon, men vi får se!

Blev lite kladdkaka till efterrätt idag efter lunchen


Fin inbjudan till våran bal/middag!

Brownie på G

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0