home

Nu är jag hemma! Kom hem för 20 minuter sen ungefär! Filmen var skitbra och väldigt rolig, den rekommenderas. Men jag hade inte sett ettan och det var lite surt, så jag fattade inte så mycket ibland, men då fick älskling bara förklara. Så se ettan innan tycker jag! ;) Trevligt umgänge var det också, åkte till Flemingsbergs station och mötte upp dom där och sen åkte vi till centrum där älsklingen provade en kavaj från H&M och shiiiiiit vad snygg han var! :D Han kommer vara finast på balen!

Efter han hade lagt undan den åkte vi till Heron, köpte biljetter och sen gick vi och käkade i deras food court, alla tog thai förutom jag som tog indiskt! Haha. Sen gick vi till Willys för att handla godis, dricka och chips! Och efter det gick vi upp och satte oss i salongen, efter en lååång väntan började äntligen filmen! Men nu tänkte jag lägga mig och läsa min tidning som kom idag!

Btw, ska sova hos mormor imorrn och jag tar inte med mig datan, så det blir ingen uppdatering imorgon alls! Efter skolan åker jag också och gymmar, får se om jag får med mig John, annars drar jag själv! Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0