i put my hands up in the air sometimes

Tjena! Efter gymmet åkte jag självklart hem, duschade, vääldigt skönt! Satte mig lite vid datan, sen kom mamma och Jompa hem för dom hade varit och handlat och då åkte jag och mamma iväg för att handla mat till ikväll, det blev potatis & lax! Skitgott, så det har vi precis käkat. Tänkte göra en smoothie och en milkshake ikväll så vi handlade lite saker till det också, hoppas det blir gott bara, heh!

ESC börjar inte förrän vid nio, tycker det borde börja åtta, men iallafall så är det vääldigt lång tid kvar så jag vet inte riktigt vad jag ska göra?! Får väl fixa lite nya låtar! =) Bilder från Give it away!

Clownnäsor såldes!

Saras goda smoothie! ;)



Sen skulle ju jag duscha, så jag satte på mig en jääättefin ansikstmask!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0