yesterday

Nu har jag tid att skriva lite, hade det väldigt trevligt igår. Jag och John åkte till Il Pirata i Stuvsta och mötte upp Axel, Karin & Josse, lite senare kom Henrik också, vi gick och åt och så handlade vi lite eftersom att Coop låg precis bredvid! Sen gick vi hem till Karin och efter en stund kom Oskar också, vi pratade och sen bestämde vi oss för att åka till Trehörningen. Rätt mycket folk och det var ganska tråkigt, så då bestämde vi oss för att hem. Jag frös så himla mycket, min idé var ju då att ta bussen hem men nejnej, vi skulle gå.

Efter många minuter (typ 30) kom vi äntligen hem till Karin igen där vi satte oss och kollade på tv, Sverige och Norge möttes ju i VM och vi förlorade...som vanligt. Så dåliga är vi! Johns pappa kom sen och hämtade oss vid tolv! Då åkte vi hem till honom och sen sov jag ju där! =)

Sov så himla bra inatt att jag inte ens vaknade av larmet som gick klockan 10! Tanken var ju att vi skulle plugga innan han skulle åka och klippa sig, men så blev det inte! Vi åkte först till Högdalen och sen hem och pluggade, det gick grymt bra! Efter typ en timme tog jag moppen hem och nu sitter jag här och försöker hitta gratis inredningsprogram eftersom att jag snart ska flytta ut till den lilla stugan som vi har bredvid vårat hus! Jag och min låtsaspappa ska renovera hela sommaren så jag hoppas på att få kunna flytta ut dit till hösten!

Nu blir det snart middag och sen bara ta det lugnt...skola imorrn ju, buhu.

Blekfis, hahha


Dagens outfit...

En väldigt random bild.


Hahah

Hade inte med mig kameran eller något, så det blir bara bilder från idag och igår innan vi åkte :(


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0