25 juni

Åh, min älskling Marre fyller 16 idag! Grattis bästa du! :*

Har inte skrivit något för John har ju varit här och jag har bara velat umgås med honom! Vi hade det jättetrevligt igår, spelade kubb och fotboll mot föräldrarna, jag, babe & lilla Jack, haha. Det var så kul! Sen lite senare på kvällen kollade vi film, 'The last airbender' hette den, faktiskt riktigt bra! Vi gick och la oss runt ett sen vaknade vi kvart i tolv "imorse", haha. Kollade 'Pippi på rymmen', spelade kubb, gick upp på berget och kollat lite tv. Mina föräldrar håller på att riva gäststugan nu, så jag ska dra ut och hjälpa till! Laddar upp bilder en annan gång, tar för lång tid just nu...Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0