No school tomorrow?

Mamma tvingar mig att stanna hemma imorrn...vi får väl se. Vi har ju ganska roliga lektioner imorrn så vi får se. Haha, jag är ofta i skolan när jag är sjuk för jag vill verkligen inte missa nånting! Har typ haft feber 2-3 ggr i skolan och lärare har bett mig att gå hem men jag har bara varat "nepp, jag vill inte missa nånting", jag tycker skolan är skitroligt, eller aa oftast, kanske inte alltid liksom! :') Rasterna är ju bäst!
Ikväll blir det Fångarna på fortet, kändisar möter sina barn, det kan nog bli ganska roligt. Klockan 20.00 på TV4 för er som också vill se, sen ska jag nog gå och lägga mig ganska tidigt så att jag pallar imorrn när jag ska till skolan!




Det ska snart komma någon från Lindas/Linas/Ninas matkasse (vet inte vad dom heter) som ska lämna över en kasse med mat som mamma har beställt från internet. Men hunden kommer bara börja skälla och dampa så jag hatar när folk kommer som jag inte känner när jag är ensam hemma!

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Sv; Nej men gud, tack så jätte mycket :)

2010-08-30 @ 21:49:19
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0