All by myself

Är fortfarande hemm själv. Fick inte så mycket gjort idag, har inte orkat. Bara legat och myst med båda hundarna, så nu sover båda två, skönt! Bara för att jag har tråkigt tänkte jag lägga in onödig fakta om mig själv (y)

- Jag är rädd för clowner & höjder
- Jag är inne på facebook & youtube varje dag
- Jag är ganska ointresserad av julen
- Jag kan vrida min högerarm nästan ett helt varv, men jag kan inte vrida min vänsterarm
- Jag hejar på AIK
- Jag har lätt att säga nej till saker
- Jag är rädd för att vara hemma själv i Sverige
- Jag har svårt att sitta still
- Jag älskar valpaaar
- Jag är släkt med två gamla presidenter
- Jag är rädd för småkryp, spindlar, ormar mm.
- Jag har världens bästa kille (det var ingen onödig fakta , ville bara lägga till det)
- Jag har världen bästa vänner Marre, Lollo, Sara, Hanna, Hanna mm!

Nej, nu kom jag inte på något mer..

Sötnosar!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0