21 augusti

Igår hade jag & älskling 17 månader! Tiden går så snabbt! :) Men tyvärr kunde jag inte spendera dagen med honom utan jag var på kusinträff istället å det var så himla kul! Middag, lekar & en massa prat! Sedan runt elva kom min älskling som hade varit på The Voice och så skjutsade vi hem honom! Så det vart en lyckad dag.

Idag ska jag inte göra något speciellt, skolan börjar ju imorgon så jag ska packa väskan och lite så, sen vid 14.30 ska jag gymma med älskling! Men innan det måste jag åka till centrum för att försöka hitta en bra kalender till skolan. Och efter gymmet ska vi jobba lite på stugan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du amerikansk? :) för ditt namn låter amerikanskt. Kraam :)

2011-08-21 @ 14:02:10

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0