24 augusti

Tänkte bara berätta lite om dagen innan jag går och lägger mig.

Gick upp tjugo i sex imorse! SÅ trött. Hade matteprovet, gick sådär. Sen gick vi runt i skolan och kollade vilka salar vi ska ha språk i, åt lunch, hade lite genomgång och sen vid tolv fick vi åka hem! Åkte och överraskade min fina pojkvän, så vi kollade en del avsnitt Vänner och sen pratade vi lite! Sen åkte jag hem för att gå ut med hunden och efter det åt vi middag och sen har vi bara jobbat lite på stugan, kollat CSI!
Har blivit skitdålig uppdatering med bilder, men jag orkar inte föra över dom från luren ibland, men nu har jag faktiskt gjort det.

Jag va hungrig så John gjorde mellis till mig :D Skitgulligt!

Åh, så söt!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0