gymnasiet

Helt overkligt. Nu går man i gymnasiet! Rätt nice ändå fast ändå inte. Vi började igår och man har lärt känna varandra lite smått, vi började kl 10 och slutade runt 14.30 tror jag. Idag började jag tio i nio för att vi skulle ha ett "prov" i svenska under 3 långa timmar. Men bara för att de skulle kunna se hur man ligger till, så det är väl bra. Våra mentorer verkar också rätt bra, fast jag har inte pratat med dom så mycket. :)

Efter skolan åkte jag hem, bytte om, tog moppen till gymmet och mötte upp min fina :) Vi gymmade i typ en timme, sen drog jag hem och nu sitter man helt nyduschad här! Ska strax äta middag och sen bara ta det lugnt, passa på när man inte har läxor liksom! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0