worst pet peeves

1) Jag hatar när folk stannar mitt framför en när man går.

2) Jag hatar när folk lägger till flera bokstäver i ett ord när dom uttalar det, när det ordet inte ens innehåller den bokstaven, detta gäller då mestadels för det engelska språket. T.ex. eXpresso ... det uttalas eSpresso

3) Jag hatar när folk klappar efter att man har landat med flygplanet

4) Jag hatar när folk sjunger med i en låt som dom inte ens kan (okej, jag vet att detta gäller mig med)

5) Jag hatar att folk tror att man känner någon som den personen känner bara för att man bor i samma kommun.
T.ex. "Åh, min kompis bor i Huddinge...Martin heter han...du kanske känner honom?" Asså hallå, vi är runt 100 000 människor snart.

6) Jag hatar när folk smaskar med tuggummi i munnen

7) Folk som inte vet skillnaden mellan "your" och "you're" det blir bara så fel. Learn it. Det ska man kunna när man är 14...minst!

8) Jag hatar när man sitter i biografen och en snygg kille dyker upp på duken och tjejer börjar skrika. Han kan inte höra dig ändå, så vad spelar det för roll?!

9) Jag hatar när folk ska kratta på hösten där det inte ens finns några löv och istället ger det ifrån sig hemska ljud från asfalten

10) Jag älskar att jag satt och tänkte ut alla dessa 9 hemska saker som jag ogillar.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej har dun kompis louise en blogg ??

gryymt bra blogg du har föresten...:D <3

2011-08-30 @ 17:45:01

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0