solsidan

Godkväll! John sov ju hos mig igår och sen imorse åkte vi för att spela match i Kungsängen mot Kungsängen, haha, men vi förlorade med fem bollar, men jag gjorde helt okej ifrån mig. Sen skjutsade vi hem älskling och jag hade en rejäl huvudvärk, typ helt död. Så när jag kom hem duschade jag lite snabbt sen spelade jag Zoo Tycoon 2 och Theme Park Inc på datan, skitkul och sen kollade jag på filmen Mamma Mia på tvn!

Nu har jag precis kollat Solsidan med mami! Har aldrig sett det förr bara hört talas om det, men nu har både jag och mamma bestämt oss för att följa det den här säsongen! Det var ju skitkul!

Imorgon är det skola som vanligt. Slutar klockan tre och efter det ska jag och Lova in till stan för att göra en vääldigt speciell grej! ;) Vem vet, vi kanske ser våran idol Kissie som förra veckan?! Hoppas!

Är nog inte hemma förrän runt klockan halv nio - nio imorgonkväll! Just so u know. Bad update!

Tog skitsnygga egobilder i fredags i skolan! Faaaail.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0