you're manipulated

Uhhhh, tråkigt. Pratar med min käre bänkkamrat Axel. John gick och la sig för en halvtimme sen så nu är jag uttråkad. Orkade inte heller spela mer Fifa. Då är det väl lika bra att jag är hemma imorrn, orkar ändå inte göra något, men jag vill till skolan. Jag har ju redan missat skitmycket. Why God why? Vi har två prov som kommer att vara inom 2-3 veckor. Känns ju bra. Får gå på en massa resurstider och ta igen allt, roligt.

Planer för imorgon? Ingenting. Careface va? Får väl ligga i soffan och kolla alla repriser på 7th Heaven, Desperate Housewives och Ellen DeGeneres. Har ju gjort det i två dagar nu. It never gets old. Sen ska jag väl spela lite NHL, skitirreterande för jag är van vid hur man spelar på Fifa men det är ju långt ifran samma! Man skjuter inte ens samma, ingenting. Det enda är väl att man åker precis likadant, med samma knapp. That's it.

Jag kände nu att detta blev ett väldigt nödvändigt inlägg och jag hoppas (för er skull) att ni känner precis likadant. Godnatt!

Axel i åttan!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0