buhu..

Har haft en underbar helg tillsammans med mamma & pojkvän! Mormor & morfar kom hit lite senare igår för att äta tårta, jättemysigt var det, sen kom det några fler! Sen sov baby över här och det var såååå varmt i mitt rum. Trodde nästan vi skulle kvävas, även fast fönstret var öppet! Vi vaknade iallafall kvart i tio, gick ner och kollade på min lagkamrat Melissa som spelar i landslaget med dom som är födda 94a tror jag. Det var alltså U17 EM! Hon är grym, helt otroligt och så fick hon matchens lirare för tredje gången i rad!

Åt lite frukost, bara tog det lugnt, jag packade eftersom att jag ska bort imorgon! Sen vid halv åtta gick jag & älskling till bussen. Då blev det dags att säga hejdå. Åh, det är så svårt. Vi kommer inte att ses på 5 veckor! :( Sen när jag gick därifrån kände jag hur tårarna började rinna. Men nu chattar vi, så det känns lite bättre :')

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0