xena

Tjenare!

Har precis duschat och ätit pizza! Nu sitter jag och slappar framför tv:n och kollar på Xena - krigarprinssesan, haha jag älskade det programmet när jag var liten och nu går det bara på kvällar så jag spelade inte det för ett tag sen så jag kunde kolla på det när jag hade tråkigt, passar ju bra nu! jag somnar nog snart..träningen gick skitbra men vi var bara runt 8 st men det var skönt för då blev det mycket träning istället! Och sen hade vi fys en timme, jobbigt.

Imorgon är det skolaaa, som vanligt och efter det följer Alina med hem för vi ska plugga lite! Det är alltid roligare med sällskap! ;) Pallar inte skriva mer, och imorgon blir det nog ganska seg uppdatering...
Pusssssss

Fina tjejer i Polen


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0