29 maj

Tjaba. Skitkul helg! Mötte upp Marre i centrum igår, gick runt lite, shoppade och åt lunch! Blev pastasallad för båda! Sen hem till mig, efter det mot Becka för att vi skulle hjälpa till lite! Vid fem gick vi mot Coop för att vi skulle möta upp en del och sen gick vi tillbaks! Blev mycket bad för en del och sen middag och sen lite mer bad! Mysigt! =) Vid nio kom Marres mamma och hämtade oss och så åkte vi hem till henne där jag sov. Vaknade vid tio imorse, gick upp och åt frukost, kollade två filmer och pratade lite och sen åkte jag hem, eller jag mötte upp mamma i centrum för vi skulle hyra film till ikväll och nu har vi precis varit ute med hunden! Orkar inte skriva så detaljerat, men det kommer bilder, fast jag lägger upp det sen för nu är det middag!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0