2 september

Gookväll readers. Äntligen fredag, åh som jag har längtat. Tyckte veckan gick rätt snabbt ändå, än vad den gjorde förra veckan. Har haft vanliga lektioner idag, sen efter skolan gick jag, Rasmus, Veronica & Christoffer till Haninge C för att köpa miniräknare. Tydligen ett måste för våra mattelektioner, där rök 200 kr. Tog bussen hem med en massa skrikiga ungar, alltid lika roligt! Gjorde matteläxan när jag kom hem, så nu slipper jag tänka på den resten av helgen. Fotbollsmatchen är på mellan Sverige - Ungern, VM kval. Dåliga är vi som vanligt.

Kommer bli en soft helg, dock ska jag på släktträff imorrn, shoot me. Mellan 14 & 19, hallå mitt under dagen! Den slutar bra iallafall för då ska min fina pojkvän sova hos mig! Sen på söndag alltså, då ska Team Red slakta!

Mina & Hannas häftiga vänner från Alabama & Georgia.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0