Hemma!

Kääära bloggläsare! Nu är jag hemma, skitskönt. This is where I belong liksom. Jobbigt att säga hejdå till pappa igår men that's life, det är alltid svårt. Efter att ha suttit på planet i åtta timmar så hade jag väldigt ont i rumpan. Vi landade 25 minuter tidigare, mitt bagage kom typ efter 5 minuter så det var skönt! När jag var klar gick jag ut men då hade dom inte kommit än så jag satte mig ner och väntade och efter ca 5 minuter så kom min älskling och min kära mor. Blev skitglad när jag såg honom. Vi åkte hem, sen stannade han här tills klockan 9 på kvällen så han åkte hem för ca en timme sen. Vi satt lite vid datan, kollade film, jag sov i två timmar, stackarn hade tråkigt men lät mig sova. Gulligt! Han fick sin födelsedagspresent också och det var 4 t-shirtar, tuggummi, snickers och ett hjärta som jag hade gjort. Verkar som att han blev nöjd iallafall! :')

Ska snart sova, behöver det! Imorrn ska jag träffa älsklingen och sen lite senare dra vidare mot Alina!
Puss & Godnatt!

Älskling gör reklam för snickers, haha!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0