Polen, here we come?

Yeaah, min klass kanske ska åka till Polen, kanske inte världens coolaste ställe, men whatever! Vi får liksom åka utomlands...IGEN! Grymt! Dom trodde att det skulle bli den 19 okt - 23 okt. Den 10 sep ska jag också klippa mig!

Men iallafall, dagen har varit helt okej. Gick ju till skolan, hoppade över idrotten, sen var det hemkunskap och då bakade vi sockerkaka. Sen var det pasta carbonara till lunch och sen NO och sist SO, det va bara chill! :)
Förhoppningsvis så kommer min moppe imorrn så jag kan börja träna lite, Henke gav mig en liten snabb lektion idag! 


Det har blivit något fel på min kamera så det blir dåligt med bilder...


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0