Vad gör vi? Nu köööör vi

Hej Hallå!

Dagen var ganska tråkig, det gick iallafall bra att vara ledare, tur det. Efter skolan så åkte jag hem till Julia för att plugga, det gick också bra och efter det kollade vi på 'Vampyrer suger', ja, och den sög ju också. Rekommenderar den inte. Hm, jag käkade iallafall middag där och sen kom mamma och hämta mig, vi åkte och köpte godis i centrum och sen åkte vi hem. Sitter och kollar på CSI Miami just nu, ska upp ganska tidigt imorgon, jag och Julia ska ju på kursen och den är från 10.00 - 15.00 , gud så roligt. Sen ska hon sova hos mig eftersom att samma tider också gäller på söndag! Så det blir nice!

Mitt balla lag.

Måste ge en fet diss till det nya programmet 'Skånefruar' som börjar nån gång, don't care when men inom snar framtid antar jag. Kom med nåt nytt liksom.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0