Godmorgon...typ

Tjo! Just nu ligger jag och sover så det här är det tidsinställt inlägg! Klockan är halv fem på morgonen nu hos oss! Snön ligger ju självklart kvar så min lillebror lär väl tvinga med mig ut lite senare idag! Annars är vi ju ganska instängda, det ska tydligen bli värre. Får kolla skräckis eller något. The haunting in Connecticut är ett en måste-film! Den är ju verklighetsbaserad och det riktiga huset ligger i Southington och enligt pappa är det bara ca 20 minuter härifrån. Freaky. Har redan sett den en gång men det var för typ ett år sen, skulle nog inte våga att kolla på den själv. Får tvinga älsklingen att kolla med mig så man har en axel att blunda på, haha!
Skriver igen när jag har vaknat! Puss!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0