tired

Godmorgon/Godnatt!

Ska snart gå och lägga mig , klockan är ju kvart i två på natten! Har precis varit ute med Winnie, guud vad hon piper! På nätterna får hon ligga i buren eftersom att hon biter på kablar å förstör saker så hon piper hela tiden, tycker synd om henne men det borde jag inte göra! :/
Runt klockan sex åkte jag, lillebror och min låtsasmamma till pappas restaurang för dom hade julfest, gratis mat mm. Skitnice!
Min förkylning går ju aldrig över! Har varit snuvig nu i snart en vecka, blir ju skitjobbigt att sova på nätterna, man vaknar ju bara..

Yeahyeah, nu ska jag sova! Ska iallafall inte göra nånting imorrn tror jag, får väl se imorrn!
Puss!

Saknar dig! :(


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0