I could really use a wish right now

Filmen blev aldrig av, eller rattare sagt, jag orkade inte ga till soffan som ar ca 2 meter ifran datan. Ikvall har jag bara kollat lite tv, inget roligt forutom Bones som jag brukar kolla pa ibland, eller CSI. Men nu har min latsasmamma och lillebror gatt och lagt sig sa det ar bara jag och pappa som ar vakna, pappa kollar tv och jag sitter vid datan.

Den har veckan har gatt sa langsamt, forra veckan var min faster, hennes man, Zach och Nathan har nere, men dom stannade bara en vecka och vi ar har i 2 veckor istallet, sa nu har man ju ingen att vara med. Forra veckan la jag mig tidigt och vaknade tidigt, nu gar jag och lagger mig ganska sent och vaknar runt tio (ja, jag tycker att det ar sent, haha).

Blir val formodligen pool imorgon, vi at donken till middag for ingen orkade laga nagot. Ska satta igang spotify och dunka musik, fast tyvarr maste jag koppla in mina Ipodhorlurar eftersom att en del av folket sover.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0