All above that is random.

Tjo. Vanlig skoldag. Hade orientering utomhus, tack Linnea! Nej, men det var skönt att vara ute å plaska när det regna! Jag, Sara & Hanna sprang tillsammans, å vi hittade alla, lite amazing sådär. Imorn är det matteprov, inte direkt taggad men jag tror det kommer gå bra ändå för jag har fattat det mesta. Sen är resten av veckan ganska chill, på onsdag ska jag nog vara med älskling och sen på fredag ska jag få följa med min låtsaspappa till jobbet, skitkul! Och sen på lördagen ska jag vara i skolan halv tio till kvart i tolv och vara med små människor som går i femman, haha. Dom ska ju börja i SF nästa år, så vi ska berätta lite om skolan & så.


All above that is random
 
I love u


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0