bä bä vita lamm, har du någon ull ?

Uttråkad. Blir taggad i fula bilder på facebook. Exempel..


Den här otroligt gulliga bilden laddade jag upp och taggade mig själv, Hanna & Sara. Hanna längst till vänster, jag i mitten och Sara till höger. Så otroligt likt!

Hanna taggade mig, Sara och henne själv i denna bild. Jag är ju såklart Hulken, förvånad eller ?!

"ÄCKLIGA MONSTER PÅ GATAN" har Hanna skrivit under denna bild på facebook. Där jag & Sara är taggade, haha.

Riktig klassiker på mig och Alina från Polen!

Azzzzhet.

Sara, jag och Hanna när vi blir äldre. Mycket attraktiva!

Ska väl börja plugga liiiite svenska nu, prov på fredag. Yiiiiiiha.
Kyss i armhålan.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0