Släktträääff (y)

Det får bli en tillfällig header för ett tag. Blev trött på den gamla! Idag vaknade jag runt nio och gick för att kolla lite på tv, sen hade vi familjefrukost (y) Min kusin Tim fyllde 6 år idag så så vi åkte ju dit för att fira lillgrabben. Sen åkte vi hem igen runt 16.00! Imorrn är det ju SO prov så jag har pluggat lite till det..är inte direkt taggad inför det. Bara 19 dagar kvar tills jag åker! Shit, vad jag längtar!

Tycker att det ska bli intressant å se hur överdriven julbelysning alla hus i USA har, haha. Alla deras traditioner överdriver dom, thanksgiving, halloween, påsk, deras nationaldag skjuter dom ju raketer på! Lite udda, men amerikaner är ju det, ;)

Skriver väl något inlägg lite senare!
Puss!

En ganska så gammal bild från Februari 2010 på Andreas, Axel & John!
Skitgulliga!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0