Långt onödigt inlägg...

Tja. Har skittråkigt, vet inte vad jag ska göra. Sitter och pratar med mina goda vänner Sara & Andreas, mina små älsklingar! ASTAGGAD , helt hyper..fatta imorrn åker vi till Polen. Det kommer bli bäst, jag svär att bara för det kommer jag att glömma min kamera, fail. Iallafall, imorrn börjar vi med engelska, sen matte och sen NO, sen blir det lunch men då kommer jag och Hanna att åka hem till mig för vid tre så kommer Sara och hämtar upp oss och så kör vi ut till Skavsta där det är samling klockan sex. Planet går sju eller halv åtta eller något annat, vet inte riktigt.

Under dom dagar som vi är där så ska vi åka till koncentrationslägrerna, kommer förmodligen att bli en känslosam dag, hehe. Vet inte precis vad vi ska göra alla dagar, men på fredagen ska vi iallafall besöka en skola, dom går då i första ring och dom ska göra nån presentation om vad Sverige & Polen nånting...kommer säkert bli jättekul! Någon dag ska vi också gå ner i en gruva tror jag, sen på onsdag så firar jag och älskling 7 månader! Helt jäkla underbart! Alla våra månadsdagar så har typ jag alltid varit upptagen eller så har det kommit något i vägen.

1 månad = Föräldramiddag i skolan
2 månader = Då tror jag att vi gjorde något tillsammans
3 månader = Då var vi i Frankrike med klassen
4 månader = Jag var i USA
5 månader = Jag var i Enköping
6 månader = Jag var på teater
7 månader = Vi kommer att vara i Polen

Aja, sen kommer vi hem på lördagkväll, vet inte riktigt vilken tid men runt sju tror jag, sen får vi kompledigt på måndagen, så det blir chill helt enkelt. Fast det kommer bli som vanliga skoldagar eftersom att vi ska gå upp vid sju å sånt, inte lika roligt. Men jag ska dela rum med Sara, Hanna och Linnea och det kommer bli grymt! Parteeey...or not. Det blir en massa bilder iallafall, om jag nu kommer ihåg att ta med mig kameran och allt annat. Bara för att jag har tråkigt tänkte jag göra en lista på vad jag ska ha med mig i handbagaget!

- Kamera (Kommer ändå glömma den)
- Molnfri Bombnatt (En bok vi läser i svenskan)
- Mobil (Can't live without it!)
- Plånbok (Money money, deras valuta zlotty är skitkonstig)
- Pass (Är sjukt het på mitt svenska, ville bara säga det liksom!)
- iPod (Dör utan music + Justin Bieber, hata mig John, hata mig bara)
- Laddare till mobil, kamera & iPod (Fail om man glömmer det)

Det var nog allt, kommer säkert komma på lite mer imorgon, jag & Hanna ska stanna och köpa massor med godis till resan och som vi kan ha när vi är där. Vet inte om jag vågar pröva polskt godis, däremot vill jag gäärna prova polskt McDonalds, men jag ångrar att jag gjorde det i Frankrike för fy fasiken vad äckligt det va, mjöliga pommes är ju inte det godaste direkt.

Gud vilket nödvändigt inlägg jag har gjort. Så blir det när man har tråkigt, lägger in en bra låt!

R Kelly - Worlds Greatest



Men alltså ?! Hur jäkla grym är inte jag, satt och gjorde på paint, fett skillad. Eller inte. Det syns förmodligen att jag gjorde den på paint .. men det är ju upp till var och en hur blind man kan vara!

En fet stor kyss i armhålan!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0