AJ, MINA BEN!

Jaha, idag var det ju då strapatsen i skolan, och 7-9 sprang 14,7 km! Jag kom på 14:de av alla tjejer så det var väl helt okej men det var ju några idioter som hade tagit ner ganska många snitslar så jag och några andra sprang vääldigt fel. Så jäkla omoget.

Sen åkte jag hem och somnade nästan i soffan, duschade å lite så! Sen klockan 20.00 var det ju Idol och nu kollar jag på 'Se upp för dårarna', våran mattelärares syster är ju med i den asså Rakel Wärmländer, skitcoolt!

Nästa vecka på onsdagen är det halvstudiedag så vi slutar 13.00 tror jag och sen på torsdagen är det helstudiedag och då ska jag vara med världens bästa kille! =) 

Vet inte vad som händer resten av helgen, ska väl tråka lite och sånt. Match på söndag vet jag att det är iallafall, haha. Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva, puzzzzzzzzz.


Becka, Evelina, Marre & Johanna

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0