Trött

Ajajajaj, har sjukt ont i ryggen. Har spelat Stockholms cupen både igår och idag och vi åkte ut i B-Semi. Men älskling kom och tittade idag så jag var grymt taggad. Har precis duschat och ska strax gå ut med hunden, sen äta middag och plugga till moppeprovet! Alltså, min kamera har varit helt död dom närmsta veckorna, jag har satt på den men efter 2 sek så stängs den av av sig själv å då står det på skärmen 'objektivfel' men igår satte jag på den bara för att se om den gjorde samma sak men det gjorde den inte! Så nu funkar den som vanligt, yes!

Men jag har inte tagit några bilder idag, så det kanske blir några imorrn. Puss


Kommentarer
Postat av: lisa

hur ser din moppe ut? :)

2010-09-12 @ 20:32:26

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0