16 april

Okej, sorry har inte haft tid att uppdatera. Imorse gick vi upp vid åtta, för jag skulle till hallen. Var där från halv tio till halv tolv och sen åkte jag tillbaks till älskling. Vi låg och kollade på Glee när jag kände att jag vill gå ut och göra något istället för att sitta inne i det underbara vädret! Så vi åkte in till stan, otroligt mycket folk, hade lust att putta undan alla, haha.

Vi gick mot Sergels Torg och där stod UNICEF och hade nån kampanj så vi stod där och kollade ett tag & lyssnade. Sen gick vi och köpte Ben & Jerry's, Chocolate Fudge Brownie är min favorit! Gick runt lite i gallerian och sen blev jag rätt trött så vi gick till Kungsträdgården och satte oss där! Lika mycket folk där...men det var mysigt! Efter ett tag bestämde vi oss för att åka tillbaka till Huddinge och då gick vi till McDonalds och åt, sen sa vi byebye! ;) Nu är jag alltså hemma! Har en massa bilder både från igår & idag, så jag börjar med dom från igår!

Mina fina vänner! ;)


Porträtt av mig själv på bilden! ;)

Alina fotograferade folket






Haha, snacka om koncentrerad...sötis! ;)


Hahah, såå söt.

Bilder från idag:

UNICEFs tält!


Riktig turistbild! ;)



De hade olika ferraribilar inne i Gallerian

Kungsträdgården!


Puuuh, nu pallar jag icke mera. För jobbigt att lägga upp många bilder! Kommer kanske något tidsinställt inlägg lite senare!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0