one chance

Heeeej! Jätteskön dag. Åkte till Lollo imorse och där var också Oliver, vi satt och pratade lite. Efter ett tag drog Oliver på sin aaaascoola moppe, jättefrän! Så jag och Lollo gick ner till Lollos pappa där vi skulle spela in, gick däremot inte riktigt som vi tänkt oss för Lollo är allergisk mot pollen och det gjrode så att det inte gick så bra att sjunga, så vi gav det några försök men till slut orkade vi inte mer. Då gick vi till godisbåten och sen satte vi oss och väntade på bussen. Jag skulle hem och hon skulle till Skärholmen för att handla!

När jag kom hem satt alla ute på tomten i det fina vädret, min låtsaspappa hade ställt ut min moppe för jag skulle ut och köra lite. Gick rätt bra, bättre än igår, men jag sitter fortfarande och spänner mig lite för mycket, det känns skönt iallafall. Hittade ett nytt roligt spel till paddan som jag har suttit och spelat, nu är det dags för mat så jag måste sluta skriva! Lägger in lite bilder efter maten från idag, blev tyvärr inte så många!
Puss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0