stackare

Glömde berätta, när jag kom hem idag var det bara hunden som var hemma så  jag låste upp dörren och tog av mig skorna, sen började jag känna hur lukten spred sig till min näsborrar (haha) och insåg att en olycka måste ha hänt. Ohja, när jag kliver in i köket har hon bajsat 4-5 feta klumpar, haha. Det var inte det enda, hon hade också spytt! Stackare, fatta vad hon måste ha pipit och ingen var hemma! :(

Yessie låg i soffan, helt stilla låg hon bara där och kollade på mig. Hon brukar alltid bli jätteglad och springa fram till dörren med en viftande svans...inte ens svansen viftade/piskade i soffan. Jag tror att hon skämdes rätt mycket för hon vände bort huvudet, haha. Hon verkar må bättre nu iallafall, var precis ute med henne!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0