thursday

Mina små GB-gubbar var Alina & Lova och dom följde med mig hem efter skolan idag! Skoldagen var rätt okej..svenska på morgonen, sen en film som handlade om The Kennedy's! Lunch och sist NO och då satt vi ute i solen och jobbade, skithärligt! Duktiga som vi är (alltså jag, Alina & Lova) gick vi faktiskt från skolan till Huddinge sjukhus, köpte glass på vägen gjorde vi också! (y)

Sen när vi kom hem satte vi på DVD:n från musikalen eftersom att ingen av dom hade sett den, alltid lika bra! Sen upp på rummet, prata & chatta med randoms, haha. Nu ska jag kolla runt lite efter kläder och sen kanske kolla tv! Får seeee...pusss



HAHA, creepy.


Mina underbara vänner Lollo & Marre!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0