usa

Tja. Sitter just nu hos Hanna. Hon smsade mig och frågade om jag ville komma till henne tidigare, hade ändå inga läxor och jag hade precis slutat skolan så why not liksom! Vid sju kommer min mamma hit och då ska vi boka biljetter till USA för Hanna ska följa med mig dit i sommar! Längtar galet mycket! Nu sitter jag och hjälper henne med en uppsats i engelska som hon ska lämna in imorgon. Dom läser någon bok och sen ska dom skriva en sammanfattning och egna tankar om den på typ fyra sidor och hon ville ha ett högt betyg så jag tänkte hjälpa till lite!

Har studiedag imorgon och då ska älsklingen komma till mig för vi måste plugga till musikprovet som vi har på måndag! Så det blir sovmorgon imorgon, nice! Ska fortsätta "jobba" nu, haha. Bye.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0