25 augusti

Tjooo. Jag är SÅ TRÖÖÖÖÖTT! Hade skola som vanligt och nu gick vi via vårat schema, så vi började med svenska, där vi lärde oss alla namn i klassen, sen hade vi franska och min lärare verkar riktigt bra! Så jag hoppas att jag kanske inte kommer tycka lika illa om franska som jag gjorde förut, hehe. Sen hade vi lunch, naturkunskap i två timmar, då vi kollade på en film om Charles Darwin, not fun och sist hade vi samhällskunskap! Helt okej, vi pratade bara lite! Sen åkte jag hem, bytte om, tog moppen till gymmet och träffade älskling! Gymmade i typ en timme, drog hem, bestämde mig för att gå ut och springa (!!) med hunden, så det blev en tur på 40 minuter. Kan ni fatta hur död jag är nu?! Men en dusch satt riktigt skönt, haha.

Saknar USA :/


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0