8 februari

Igår: Bloggade jag inte för att det blev ändrade planer. I söndagskväll smsade min tränare mig på kvällen och frågade om jag kunde spela en match mot Skånela i Märsta igår, och jag skulle ju bara vara hemma och en match tackar man ju inte nej till? Så jag, Julia och Hanna åkte faktiskt kommunalt in, skitenkelt och bra! Men vi förlorade om deras 94or med några bollar :/ Sen kom Julias pappa och hämtade oss!

Idag: Var det ju nationella! Var inte så nervös faktiskt, det var ju inget man kunde plugga till så jag tänkte mer att det får gå som det går. Men jag svarade på alla så man får hoppas på det bästa! =) Sen hade vi NO och sen lunch. Efter det hade vi SO och eftersom att våran lärare Sanna fyllde 40 år hade Assals mamma bakat en tårta som vi alla åt, å så sjöng vi (lät förjävligt, haha) sen hade vi också skrivit på ett kort till henne. Sen fortsatte vi att ha lite SO och sist var det språk. Men vi fick hinna med halvtre bussen för våran lärare tyckte väl att vi hade varit duktiga eller något på NP, haha.
Nu är jag iallafall hemma och det är träning om några timmar! Nice! =) Sen ska några spela match med damerna efter så jag antar att man kanske ska stanna och kolla om man vill. Imorrn är det inget speciellt, ganska kort dag, sen ska jag på två öppna hus med Jompa så jag bloggar nog inte imorgon.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0