förlust

We lost med 17-15, vi spelade inte direkt jättebra, men jaja, vi tar dom nästa gång! Nu har jag duschat, ätit och snart är det dags för ..... MELODIFESTIVALEN! Jippie, eller inte. Årets flopp. Det blir bara värre och värre med åren. Ska försöka få tag på John strax. I vintras när jag var hos pappa beställde jag en julklapp till honom från internet, kom den? Nej. Vi betalade t.o.m extra för att den skulle komma snabbare. Kom den? Nej. Utan den kom dagen efter jag hade åkt. Irriterad? Ja. Så jag bad snällt min pappa att skicka den så fort som möjligt i ett paket och det brukar ta ca 1-2 veckor för det att komma. Kom det? Nej. Utan det tog 4 irriterande veckor för den att komma hem till mig! Igår stod den på köksbordet! Glad? Ja. Undrar vart det har varit isåfall, kanske Kina? Men iallafall, han får det imorgon på våran 11-månadersdag! Nu ska jag gå ner och sätta på TV:n!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0