opera

Tjaba. Har tränat idag! Blev lite annorlunda idag, vi badade istället , det hade blivit lite fel så en del hade med sig badgrejer, andra inte. Men det va skitkul iallafall! Har precis ätit soppa med mamma så jag ska hjälpa henne med tvätten nu. Skriver inget imorgon för att efter skolan ska jag med MD till Operan, ska bli intressant. Ska tydligen vara lite finklädd så jag ska hitta något i garderoben. Jag slutar halv fyra och det gör typ Becka med så vi ska göra sällskap och då drar vi in till stan och äter och sen drar vi dit. Det är samling 19.00 och det börjar halv åtta och håller på i typ 3 timmar, så det passar skitbra att Jompa jobbar för då går jag bara till Oscarsteatern efter å får skjuts hem! Måste draaa, puss.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0