sportlov

Våran SO lärare Maria ligger hemma med feber så vi fick sluta en timme tidigare, gör inte mig något direkt! Så nu har jag kommit hem och tänkte skriva om min helg!

Klockan sex ska jag vara hos Hanna för då kommer typ halva klassen dit för feeeest, några kunde tyvärr inte komma men det blir grymt ändå! Mat, godis, läsk, mums. Runt kvart i tolv blir jag och min älskling upphämtade av min låtsaspappa som kommer direkt från jobbet, han skjutsar oss till John där jag sover! Imorgon runt tolv har jag samling i hallen för då spelar vi mot Gustavsberg, efter det drar jag direkt till min mormor, duschar, byter om lite snabbt och fixar mig för då ska jag till Oscarsteatern, igen! Älskar't! 

Hinner se sista halvan av första föreställningen och hela andra föreställningen! Sen är det slut på det roliga, haha nä, men då åker jag hem å sover för på söndag eftermiddag ska jag spela match med damerna! Så snart ska jag duscha, välja ut lite kläder, för det är sommartema, blir väl shorts å något. Tar bild sen iallafall, sen ut med hunden och sen mot bussen!
Det lär bli en massa bilder så jag lägger in det på söndag, för jag kommer inte skriva mer idag och förmodligen inget imorgon, kanske efter föreställningarna när jag har kommit hem!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0