23 januari

Goodmorgon gott folk! Igår orkade jag inte bloggat något, men jag och mamma åkte ner till kontoret för att jobba lite, jag pluggade lite SO och hjälpte henne med att strimla papper. Efter några timmar åkte vi hem och då var det dags för att kolla handbollen mellan Sverige - Serbien och Sverige vann! Sen var det dags för Solsidan marathon, hela säsong 1 fick vi låna av Sara! Tack!! Så vi kollade igenom alla avsnitt igår och sen gick jag och la mig.

Idag ska jag kanske träffa Hanna, hon ska kanske komma över en sväng på en fikaa, så jag ska ställa mig i köket och baka något! Förmodligen kladdkaka som vanligt! Bye.



Kommentarer
Postat av: Nathali Asnice

Haha solsidan in my <3

2011-01-23 @ 11:43:13
URL: http://nathalihc.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0