chilldag

Väldigt skön dag. Vi skulle ha börjat med matte, men när lektionen började så var ingen lärare där! Bara våran klass i korridoren så efter en kvart börjar vi fundera om vi ska dra till idrotten riktigt tidigt men vi avvaktade lite och väntade....fortfarande ingen lärare. Sen går alla in i sina kontor och gömmer sig ifall en lärare skulle dyka upp, men fortfarande ingen lärare. Klockan kvart över nio bestämmer de flesta sig att dra till idrotten så jag ska precis hämta min väska när våran lärare dyker upp, hon hade alltså det gamla schemat från förra terminen och förra terminen började vi med idrott och sen matte, men nu är det tvärtom!

Men det visste inte hon för att hon har varit bortrest , men det gjort inte oss något! ;) Då gick vi till idrotten men fick veta att någon idiot har använt den här brandsläckaren typ , den hde något sprutat med i killarnas omklädningsrum och lite i själva salen så vi fick vara i vårat klassrum och så fick vi bara lite information, sen hade vi bild, där våran lärare pratade om Picasso HELA lektionen.

Sen äntligen lunch och sist SO, jag läste en text med Hanna & Styrett och sen kom Maria, våran lärare in och ville lyssna på oss och sen skulle hon gå vidare till dom andra grupperna men jag sa att det var 2 min kvar tills vi skulle sluta så vi fick dra. Nice! Så nu sitter jag här i min ensamhet, snart kommer mami hem! Det är träning ikväll också, skitkul! Later!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0