Dag 1 - Om mig själv

Sierra Nathalie Thompson heter moi. Fränt va? Bor i Huddinge, kommunen där alla vill bo liksom. Går i skolan som alla andra, man är ju tvungen. Föddes den 2 juli i Förenta Staterna där min fader bor med resten av min halva släkt. Han bor i en liten delstat som heter Connecticut som ligger granne med New York och Massachusetts. Häääftigt.

På min fritid spelar jag handboll i världens coolaste lag Huddinge. Tränar 2-3 ggr i veckan + matcher på helgerna. Annars umgås jag med kompisar & min pojkvän. Bor med min mamma och min låtsaspappa och våran hund i en liten röd villa med vita knutar. Gulligt. Lever livet liksom. Mer kan man inte göra. Kommer inte på mer nu. Kyss

Jag är normal också!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0