Dag 6 - Min dag

Yeah, så jag var ju hos John idag. Fick skjuts dit så jag var där runt halv tolv. Vi pratade lite och spelade Fifa! Sen gick vi ner för att baka men vi behövde inte det så vi fortsatte att spela. Klockan två kom hans skitsöta kusiner Elsa & Emilia och deras pappa. Så vi åt lite kakor och käka tårta, sen runt halv fem åkte dom hem och då mötte vi Johns syrra Matilda och hennes kompis Emma i Buzz, där vi förlorade två gånger. Haha. Sen efter det fortsatte jag och John att spela Fifa. Vilket socialt liv va? Men kul är det! Sen åt vi pizza och klockan sju hämtade mamma mig!

Imorrn skulle vi ha åkt skidor, men det blev lite problem med bokningar så vi ska åka nästa helg istället! Så imorgon åker jag och älsklingen in till stan för att kolla runt lite!


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka är ni som ska åka? :)

2011-01-08 @ 22:36:57
Postat av: Amanda

vilka är ni som ska åka? :)

2011-01-08 @ 22:37:32

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0