tjeenare mannen

Whatup? Allt bra? Själv sitter jag på nedervåningen i min ensamhet. Hunden är förmodligen på övervåningen i sängen som hon inte borde vara! Händer i helgen då? Jo ...... PLUGG !! Var ju borta i fyra dagar. Payback. Die SO die. Buddhism och Hinduism, det är rätt intressant men ändå! Det är parprov på G-delen också! Vi har haft så på ett annat prov också och då är man typ 3 st i en grupp med folk från klassen , så var det förra gången men den här gången är man 2&2 och är med folk från alla fyra klasserna och jag hamnade med min gamla klasskamrat Marina, nice! Vi ska klara det galant! ;)

Ska strax gå till badrummet och ta bort sminket, ska sätta på mig en s.k "ansiktsmask" fast det är det inte egentligen fast jo, den ligger ju på ansiktet och de, men den här luktar illa och man ser ut som ett spöke. Men det är bra för ansiktet så why not?!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0