Uttråkad

Det här tänkte jag alltså göra eftersom att jag har bloggtorka ganska ofta! Börjar idag med första punkten! Kommer hoppa över en del punkter som jag inte vet vad jag ska skriva på eller om jag bara inte vill skriva om dom! ;)
Skriv en punkt för varje dag.

Dag 1 -
Om mig
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - De här åt jag idag
Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Ett ögonblick
Dag 9 - De här hade jag på mig idag
Dag 10 - Min syster
Dag 11 - I min väska
Dag 12 - Den här veckan
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - Min första kyss
Dag 15 - Mitt favorit minne
Dag 16 - Min favorit födelsedag
Dag 17 - Detta ångrar jag
Dag 18 - Den här månaden
Dag 19 - Ett annat ögonblick 
Dag 20 -
De här får mig glad
Dag 21 - De här får mig att må bättre
Dag 22 - De här får mig att gråta
Dag 23 - Mina rädslor
Dag 24 - Min favoritplats (julafton)
Dag 25 - Livet just nu
Dag 26 - De här saknar jag
Dag 27 - Min dröm resa
Dag 28 - Min kärlek
Dag 29 - Hur jag såg ut först
Dag 30 - Vad jag gillar att göra
Dag 31 - Något jag aldrig trodde att jag skulle berätta


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0